لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
اولین روز هفته ی کاردیف

اولین روز هفته ی کاردیف

در کمتر از یک هفته مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/2017، به مقایسه جزئی آمار بازیکنان اصلی دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در هر پست خواهیم پرداخت.

 

یکی از این پست ها دفاع راست است که در رئال مادرید نگه داری از این منطقه بر عهده کارواخال و در یوونتوس در بیشتر مواقع بر دوش دنی آلوز بوده است.

 

زیدان در این میان اعتماد بیشتری به کارواخال داشته و او 2901 دقیقه از دیدار های این فصل را برای رئال به میدان رفته، در طرف دیگر این پست بین دنی آلوز و لیختشتاینر چرخشی بوده و مدافع برزیلی تنها 2258 دقیقه برای یووه در زمین حاضر بوده است.

 

با این وجود مدافع برزیلی آمار به مراتب موثر تری در این زمان از خود برجای گذاشته است. او 6 گل و 6 پاس گل و متوسط شوت 1.1 در هر بازی را در این فصل بثمر رسانده که بیشترشان در لیگ قهرمانان بوده است و در آن طرف کارواخال 1 گل و 8 پاس گل و متوسط شوت 0.5 در هر بازی داشته است.

 

بازیسازی کارواخال اما اندکی بهتر از آلوز بوده است. کارواخال در این فصل بطور متوسط 1.2 دوئل هایش را در هر بازی برنده شده و 86.6% از پاس هایش موفق بوده که این آمار برای آلوز با اندکی افت 1.1 دوئل/بازی و 86.3% موفقیت پاس بوده است که این برای بازیکنی که بیشتر عملکردش در دیدار های فیزیکی و بسته ی سری آ ست بسیار قابل دفاع می باشد.

 

این آمار در مجموع نشان دهنده برتری نسبی عملکرد دفاع راست یوونتوس در این فصل دارد. بازیکنی تکنیکی، بازیساز و گلزن که در عین حال با دریافت 8 کارت زرد (که کمتر از نصف کارت های دریافتی طرف مقابل است)، بسیار آرام تر از رقیب اسپانیایی اش بازی می کند.

 

آمار این دو بازیکن را به تفکیک سری آ و لالیگا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مراحل حذفی در زیر مشاهده می کنید.

 

سری آ و لالیگا فصل 2016‐2017

 

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-2017 

 

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-2017


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: